16 Nisan 2010 Cuma

Nişan!

Geçen hafta cumartesi nişanlanan biri olarak, fotoğraf çekimimizi Emirgan Korusu'nda laleler ve köşkler eşliğinde gerçekleştirdik. Eğer nişan arifesinde olan ve yardım isteyenler olursa bilgilerimi paylaşabilirim. Bu arada fotoğraf çekimi inanılmaz güzeldi. Alışılagelmiş olan Ihlamur Kasrı'na göre bence daha başarılı bir ortam :)

Sapanca

İlk yazımı yaklaşan haftasonu ve yükselen sıcaklık ile gezip görme üzerine paylaşmak istiyorum. İstanbul çevresinde veya yakın illerde gidip hoş vakit geçirebileceğiniz yerlerden biri Sapanca. Hatta Sapanca'ya giderken yol üzerinde Darıca'da karşınıza çıkacak Bayramoğlu Hayvanat Bahçesi tesislerine de uğramanızı tavsiye ederim. Tesis esasen biraz bakımsız ancak, içinde yer alan maymunların sizi eğlendirebileceğini düşünüyorum. Ordan doğru Sapanca'ya çevirin rotanızı ve tesis olarak benim tavsiyem Göl Evi, göle sıfır ve kiretmitte alabalığını yemenizi öneririm. Hatta eğer püfür püfür esen bir rüzgara rastlarsanız, yine Göl Evi yakınlarına Çikolata Fabrikası isimli Starbucks kıvamlı mekanda muhakkak sıcak çikolata içmelisiniz. Dönüş yolunda da İzmit'ten geçeceğinizden "Outlet Center" uğranası alışveriş noktasıdır. Outlet Center fikirlerimi farklı bir postta paylaşacağım. Bu haftasonu Sapanca havası size iyi gelir :)

Merhaba!

Herkese merhabalar,
Arkadaşlarımdan gelen yoğun ısrarlarla ben de burdayım. Yaşadıklarımdan, gezdiklerim, gördüklerimden, indirimlerden, yediklerim, içtiklerimden sizlere de faydalı olabilecek bir serüvene başlıyoruz. Rastgele!