16 Nisan 2010 Cuma
Sapanca
İlk yazımı yaklaşan haftasonu ve yükselen sıcaklık ile gezip görme üzerine paylaşmak istiyorum. İstanbul çevresinde veya yakın illerde gidip hoş vakit geçirebileceğiniz yerlerden biri Sapanca. Hatta Sapanca'ya giderken yol üzerinde Darıca'da karşınıza çıkacak Bayramoğlu Hayvanat Bahçesi tesislerine de uğramanızı tavsiye ederim. Tesis esasen biraz bakımsız ancak, içinde yer alan maymunların sizi eğlendirebileceğini düşünüyorum. Ordan doğru Sapanca'ya çevirin rotanızı ve tesis olarak benim tavsiyem Göl Evi, göle sıfır ve kiretmitte alabalığını yemenizi öneririm. Hatta eğer püfür püfür esen bir rüzgara rastlarsanız, yine Göl Evi yakınlarına Çikolata Fabrikası isimli Starbucks kıvamlı mekanda muhakkak sıcak çikolata içmelisiniz. Dönüş yolunda da İzmit'ten geçeceğinizden "Outlet Center" uğranası alışveriş noktasıdır. Outlet Center fikirlerimi farklı bir postta paylaşacağım. Bu haftasonu Sapanca havası size iyi gelir :)
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder