16 Nisan 2010 Cuma

Nişan!

Geçen hafta cumartesi nişanlanan biri olarak, fotoğraf çekimimizi Emirgan Korusu'nda laleler ve köşkler eşliğinde gerçekleştirdik. Eğer nişan arifesinde olan ve yardım isteyenler olursa bilgilerimi paylaşabilirim. Bu arada fotoğraf çekimi inanılmaz güzeldi. Alışılagelmiş olan Ihlamur Kasrı'na göre bence daha başarılı bir ortam :)

2 yorum:

  1. tebrikler öncelikle!
    emirgan muhteşem bir yer, tam da bu mevsimde daha da muhteşem. yağmur yağmış, ağaçların yeşili daha yeşil, yapraklarda çiğ taneleri, hava tatlı bir serinlik. çok keyifli geçmiştir eminim!

    YanıtlaSil
  2. biraz geç oldu öncelikle kusuruma bakmayın :) yeni bakabildim, çok teşekkür ederim, evet Emirgan gerçekten çok güzeldi. ayrıca sizi yeni blog sayfam olan zumrutstyle.blogspot.com a beklerim, orada güzel postlarda ve paylaşımlar görüşmek di,leğiyle!

    YanıtlaSil