Herkese merhabalar,
Arkadaşlarımdan gelen yoğun ısrarlarla ben de burdayım. Yaşadıklarımdan, gezdiklerim, gördüklerimden, indirimlerden, yediklerim, içtiklerimden sizlere de faydalı olabilecek bir serüvene başlıyoruz. Rastgele!
16 Nisan 2010 Cuma
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder